БЎЛАЖАК ТАРИХ ФАНИ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИ КАСБИЙ ТАЙЁРГАРЛИГИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШНИНГ ПЕДАГОГИК АМАЛИЁТДАГИ ҲОЛАТИ
Keywords:
ўрта махсус, профессионал таълим, педагогик амалиёт, тарих дарслари, тарих, пирамида, илмий, мутахассисAbstract
Ушбу мақола педагогика олий таълим муассасаларида бўлажак тарих фани ўқитувчиларда касбий тайёргарликни такомиллаштиришда назарий билимларни педагогик амалиётда янада мустаҳкамлашнинг самарадорлик даражасини оширишга хизмат қилади.
References
Абдиназарова З., Усмонова Н. Илғор педагогик технологияларни дарс жараёнида тарғиб этиш. // Таълим технологиялари, 2006. №5, 13-бет.
Габова М.А. Проблема интеграции в рамках подготовки специалистов в системе педагогический колледж-педагогический институт. // Наука и школа, 2003. №1, стр.58-60.
Мусаев У. Интеграция – таълим жараёнини оптималлаштирининг муҳим принципи. // Халқ таълими, 2002. №6, 4-бет.
Розова М.А. Интегративные тенденции в современном мире и социальный прогресс. –М.: Издательство Московского университета, 1989. стр.164.
Сагдуллаев А., Костетский В. Тарих: Қадимги дунё. 6-синф ўқувчилар учун дарслик.-Т.: Шарқ. 2005. 43-46-бетлар.
Яворук О.А. Функции интеграции курсов при обучении учащихся основам естественных наук в школе. // Наука и школа, 2002. №1, стр.56.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Қодирова Наргиза Мухтаровна

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.