YOSHLARNING MUSTAQIL IJODIY FIKRLASH FAOLIYATINI RIVOJLANTIRISHDA GEOMETRIK MASALALARNING AHAMYATI
Abstract
Davlatimiz rahbari “Matematika hamma aniq fanlarga asos. Bu fanni yahshi bilgan bola aqlli, keng tafakkurli boʻlib oʻsadi, istalgan sohada muvaffaqiyatli ishlab ketadi” deb, yoshlarni matematika faniga qiziqishni kuchaytirish, iqtidorli bolalarni tanlab olish, ixtisoslashtirilgan maktablar va keyinchalik oliy ta’lim muassasalariga qamrab olish ishlarini toʻgʻri tashkil etish kerakligini ta’kidladi.
Kuzatuvlar natijasi shuni koʻrsatmoqdaki oʻquvchilarning fikrlash doirasini shakillantirishda geometrik masalalardan foydalanilsa yanayam samaraliroq boʻlar edi. Barchaga ma’lumki geometrik masalalar murakkabligi va fikrlashga undashi bilan boshqa masalalarda ajralib turadi. Shu sababli bir neshta masalalarni bir usulda emas bir neshta usulda ishlanishlarini koʻrib chiqamiz.
References
Prezident Shavkat Mirziyoyev olimlar, yosh tadqiqotchilar, ilmiy-tadqiqot muassasalari rahbarlari va ishlab chiqarish sektori vakillari bilan uchrashuvdagi nutqi. 30.01.2020 yil.
.Xusanov D.X., Shamsiddinov N.B. “Yoshlarning mustaqil ijodiy fikrlash faoliyatini rivojlantirishda geometric masalalarning oʻrni”. “Halq ta’limi” ilmiy-metodik jurnal. 2020 yil. 5-son.
Q.Q.Tolibayeva “TA’LIM JARAYONIDA SMART TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISH”
Odinayev Dilshod, “MATEMATIKA” (mustaqil tayyorlanish uchun qoʻllanma)
N. Sh. Turdiyev “Matematika” ma’lumotnoma
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Bobonorova Qundizxan Quralbay qizi , Davletova Selbi Shuxrat qizi

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.