PEDAGOGIK TADQIQOTLARDA SUN'IY INTELLEKTNING OʻRNI: UYGA VAZIFALARNI BAHOLASH TIZIMINING ISHLAB CHIQILISHI VA TATBIQI
Keywords:
sun'iy intellekt, pedagogik tadqiqotlar, uyga vazifa baholash, raqamli ta’lim, oʻquv jarayonining avtomatlashtirilishi, ocr texnologiyalari, ta’limda innovatsion yondashuvlar, oʻqituvchi va oʻquvchi interaksiyalari, ta’lim sifatini oshirishAbstract
Ushbu maqola, oʻquvchilarning uyga vazifalarini sun'iy intellekt (SI) yordamida baholash tizimining ishlab chiqilishi va uni pedagogik tadqiqotlar doirasida qoʻllanilishini tahlil qiladi. Tizim, oʻquvchilarning matematik misollarini oʻz ichiga olgan topshiriqlarni avtomatik ravishda tanib, ularning toʻg'riligini baholashga qodir boʻlgan sun'iy intellektga asoslangan yechimdan foydalanadi. Maqola, ushbu tizimning ishlash printsipi, uning ta’lim jarayonidagi roli, shuningdek, oʻqituvchilar va oʻquvchilar uchun yaratilgan qoʻshimcha imkoniyatlarni muhokama qiladi. Tadqiqot, shuningdek, tizimning ta’lim sifatini oshirishdagi potentsialini va kelajakdagi qoʻllanilish istiqbollarini koʻrib chiqadi.
References
Sun’iy intellekt texnologiyalarini jadal joriy etish uchun shart-sharoitlar yaratish chora-tadbirlari toʻg’risidagi Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 17.02.2021 yildagi PQ-4996-sonli qarori.
Котлярова И.О. Технологии искусственного интеллекта в образовании // Вестник ЮУрГУ. Серия «Образование. Педагогические науки». 2022. Т. 14, № 3. С. 69–82. DOI: 10.14529/ped220307.
Muxiddinov M.N. Sun’iy intellekt va uning imkoniyatlari. Science and innovation international scientific journal. 2022-02. SSN: 2181-3337.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Nurmuxammad Nursaidov

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.