TA’LIMNING UZVIYLIGINI TA’MINLASHDA YOSHLARNI KASBGA YOʻNALTIRISH MASALALARI
Abstract
Ta’lim tizimida umumiy oʻrta, kasb-hunar va oliy ta’limning uzluksizligini ta’minlash sharoitida yoshlarni kasbga yoʻnaltirish masalalari muhim oʻrin tutadi. Kasbga yoʻnaltirish yoshlarga kelajakdagi martaba yoʻllari haqida g‘oyalarni rivojlantirishga yordam beradi va ta’limning turli darajalari oʻrtasidagi bog‘liklarni ta’minlaydi. Bizning fikrimizcha ushbu mavzu doirasida koʻrib chiqilishi mumkin boʻlgan ba’zi asosiy jihatlar quyidagilardir:
References
Razieh Tadayon Nabavi. Mohammad Sadegh Bijandi. Bandura's Social Learning Theory & Social Cognitive Learning Theory. Article · January 2012.
Williams, D. M. (2010). Outcome expectancy and self-efficacy: theoretical implications of an unresolved contradiction. Personality and Social Psychology Review, 14(4), 417.
Н.Г.Кондратюк, А.В.Бурмистрова-Савенкова, В.И.Моросанова. Шкала карьерноадаптационных способностей М. Савикаса и Э. Порфели: психометрические характеристики русскоязычной версии на выборке подростков Вестник РУДН. Серия: Психология и педагогика. 2021 г. 558-стр.
Avazbayev.A.I., Xudayberganova.M.E. Kasbiy kompetentlik umumiy oʻrta ta’lim maktablarida ta’lim-tarbiya jarayonini yangi sifatga koʻtarish omili. Xalq ta’limi. Ilmiy-metodik jurnal. 6-son 2020 yil. 24-29 betlar.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 S.A. Baltabayev, M.M. Turasheva

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.