IJTIMOIY-MADANIY KOMPITENSIYANING TARKIBIY VA MAZMUNIY XUSUSIYATLARI
Keywords:
Ijtimoiy kompetensiya,madaniy kompetensiya, madaniy sezgirlik,empatiya,madaniy farqlar,globalizatsiya,muloqot ko'nikmalari, boshqa madaniyatlar bilan aloqalar,madaniy o'z-o'zini anglashAbstract
Ijtimoyi-madaniy kompetensiya shaxsning turli jamiyatlar va madaniyatlar bilan samarali muloqot qilish, ularning qadriyatlari va an'analari bilan moslashish qobiliyatidir. Bu kompetensiya, shuningdek, zamonaviy global jamiyatda samarali ish olib borish, turli etnik guruhlar va madaniyatlar o'rtasida ahillik yaratish uchun zarur bo'lgan ijtimoiy va madaniy ko'nikmalarning yig'indisidir.
References
1. Baqoyev, Navrozjon (2023). O‘ZBEK TILIDAGI “QO‘L” SO‘ZI VA U QATNASHGAN IBORALAR SEMANTIKASI. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3 (2), 414-417.
2. Bakoev, N., & Abdumutalova, M. (2023). YAPON TILIDAGI KANSAI SHEVASI VA O‘ZIGA XOSLIGI. Interpretation and researches, 1(17).
3. Bakoev, N., & Yuldasheva, S. (2023). YAPONIYA TA’LIM TIZIMI. Interpretation and researches, 1(17).
4. Bakoev, N., & Ravshanov, S. (2023). YAPON TILIDAGI IYEROGLIFLAR. Educational Research in Universal Sciences, 2(16), 84-87.
5. Bakoev, N., & Sheraliyeva, F. (2023). YAPONIYA TURIZM SOHASI VA RIVOJLANISHI. Interpretation and researches, 1(18).
6. Bakoev , N. (2024). ONE OF MODERN LANGUAGE TEACHING METHODS IS TASK-BASED LANGUAGE TEACHING (TBLT) DISADVANTAGES AND ITS SOLUTIONS. Educational Research in Universal Sciences, 3(4 SPECIAL), 53–57. Retrieved from
7. Umida Abdurasulova, & Bakoev Navruzjon (2024). TILLARNI O‘RGATISHNING ZAMONAVIY USULLARI. Science and innovation, 3 (Special Issue 27), 84-87. doi: 10.5281/zenodo.11079778
8. Bakoev, N. (2024). ONE OF MODERN LANGUAGE TEACHING METHODS IS COMMUNICATIVE LANGUAGE TEACHING‘S DISADVANTAGES.«. МОЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КАРЬЕРА.
9. Navro‘zjon, B. (2024). YAPON VA O‘ZBEK ADABIYOTIDAGI MIFOLOGIK OBRAZLAR. JOURNAL OF SCIENTIFIC RESEARCH, MODERN VIEWS AND INNOVATIONS, 1(2), 319-323.
10. Шарофиддинов, М. М. (2016). Строительство железной дороги Центральной Азии и появление новой экономики в Центральной Азии. Молодой ученый, (12), 718-720.
11. Шарофиддинов, М. М. (2016). Развитие воздушных путей Узбекистана в годы независимости. Молодой ученый, (12), 717-718.
12. Шарофиддинов, М. М. (2016). Об изучении транспортной системы Центральной Азии. Молодой ученый, (12), 720-721.
13. Шарофиддинов, М. М. (2016). Pipe Transportation in Uzbekistan: emerging, developing and problems (example as the XX century). Молодой ученый, (9), 958-959.
14. Sobirov, A. (2023). THE EPISTOLARY GENRE IN THE LINGUISTIC AND CULTURAL ASPECT. Modern Science and Research, 2(12), 1336-1339.
15. Сoбирoв, A. (2024). РEДКИE ЭПИТEТЫ В ПOЭТИЧEСКOЙ РEЧИ ПEРВOЙ ПOЛOВИНЫ ХІХ ВEКA. NRJ, 1(3), 965-968.
16. Собиров, А. (2024). МЕТAФОРИЧЕСКИЕ ЭПИТЕТЫ И ИХ СТИЛИСТИЧЕСКИЕ ФУНКЦИИ. NRJ, 1(2), 208-211.
17. Абдусаматов, М. М. У. (2022). Парадоксальность и структурная специфика «опытов» М. Монтеня. Science and Education, 3(6), 1565-1572.
18. Абдусаматов, М. (2024). ПРОБЛЕМЫ АДЕКВАТНОГО ПЕРЕВОДА ЭССЭИСТИЧЕСКОГО ПРОИЗВЕДЕНИЯ НА УЗБЕКСКИЙ ЯЗЫК. Research and Publications, 1(1), 98-110.
19. Холмуродова, Д. Х. (2023). СЛОЖНОЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ В ПУБЛИЦИСТИЧЕСКОМ ТЕКСТЕ ТИПА РАССУЖДЕНИЯ. Scientific Impulse, 1(7), 775-778.
20. Saida, X. (2024, June). HISTORICAL ROOTS OF DEVELOPING STUDENTS'CREATIVE THINKING SKILLS. In International Scientific and Current Research Conferences (pp. 127-128).
21. Вайсбурд М.Л., Блохина С.А. Обучение пониманию иноязычного текста при чтении как поисковой деятельности//ИЯШ.-1997.-№1-2.-С.ЗЗ-38.
22. Вейзе A.A. Чтение, реферирование и аннотирование иностранного текста.- М.,1985.- 127с.
23. Верещагин Е.М. Словари и лингвострановедение: сб. статей - М.: Русский язык, 1982.- 184с.
24. Верещагин Е.М., Костомаров В.Г. Язык и культура: Лингвострановедение в преподавании русского языка как иностранного. - М.: Рус. яз., 1990. - 246с.
25. Верещагин Е.М., Костомаров В.Г. Лингвострановедческая теория слова. -М., 1980,- 320с.
26. Виноградов B.C. Введение в переводоведение (общие и лексические вопросы) Описание. М.: Издательство института общего среднего образования РАО, 2001.- 224с.
27. Власов В. А. Этнолингводидактика в условиях многоязычия и поликультурной среды / В. А. Власов // ИЯШ - 2003. - № 2. - С. 26—29.
28. Воробьев В.В. Лингвокультурология. Теория и методы. - М., 1997. - 331с.
29. Воробьева Е.И. Профессионально направленное формирование лингвострановедческой компетенции учителя английского языка (нем. отделение, 4-5 курсы). - Дисс.... канд. пед. наук: 13.00.02.- СПб, 1999.- 212с.
30. Воронина Л.А. Формирование социокультурной компетенции при обучении устно-речевому общению на корейском языке на основе видеосюжетов (на начальном этапе обучения в неязыковых вузах).- Дисс.... канд. пед. наук: 13.00.02. — СПб, 1993.-391с.
Галичкина Е. Н. Специфика компьютерного дискурса на английском и русском языках,- Дисс.... канд. филол. наук: 10.02.04.- Астрахань, 2001,- 208с
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Erkinov Ahrorbek (Author)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.