BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI HUSNIXATGA O‘RGATISH MUAMMOLARI
Keywords:
husnixat, boshlang‘ich sinf, o‘quvchilar, yozuv ko‘nikmalari, nozik motorika, ta’lim innovatsiyalari, raqamli texnologiyalar, o‘yinli metodlar.Abstract
Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini husnixatga o‘rgatish ularning yozuv ko‘nikmalarini rivojlantirish uchun muhim bosqich hisoblanadi. Ushbu maqolada husnixatga o‘rgatishning ahamiyati, duch kelinadigan muammolar va ularni bartaraf etish yo‘llari yoritilgan. O‘quvchilarning individual xususiyatlari, texnologiyaning ta’siri va o‘qituvchilarning pedagogik yondashuvlari kabi omillar tahlil qilingan. Shuningdek, husnixat mashg‘ulotlarini samarali tashkil etish uchun nozik motorikani rivojlantirish, o‘yinli metodlar qo‘llash va texnologiya bilan an’anaviy metodlarni uyg‘unlashtirish taklif etilgan. Ushbu tavsiyalar husnixat ko‘nikmalarini mustahkamlash, o‘quvchilarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish hamda ta’lim sifatini oshirishga yordam beradi.
References
1. Ergasheva, D. (2022). Boshlang‘ich ta’limda husnixat ko‘nikmalarini shakllantirishning ahamiyati. Ta’lim va tarbiya ilmiy jurnali, 3(4), 45-51.
2. Karimov, S. (2021). Husnixat darslarini samarali tashkil qilish usullari. Pedagogika va psixologiya masalalari, 2(2), 78-83.
3. To‘xtayeva, G. (2023). Zamonaviy texnologiyalarning husnixat mashg‘ulotlariga ta’siri. Boshlang‘ich ta’lim metodikasi jurnali, 4(1), 12-18.
4. Xolmatov, N. (2020). Boshlang‘ich sinf o‘quvchilari bilan yozuv mashqlarini o‘tkazish metodikasi. O‘zbekiston xalq ta’limi, 5(3), 36-42.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Zikirova Dildora, Gafurova Zilola (Author)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.