PISA TADQIQOTLARI ASOSIDA O‘QUVCHILARDA O‘QISH SAVODXONLIGINI RIVOJLANTIRISH METODIKASINI TAKOMILLASHTIRISH YUZASIDAN AYRIM MULOHAZALAR.
Keywords:
O‘qish savodxonligi, xalqaro baholash dasturlari, PISA, matn, tushunish, baholash, xulosalash, tekshirishAbstract
Ushbu maqolada PISA xalqaro baholash dasturi, O‘zbekiston o‘quvchi-yoshlarining PISA dasturi doirasidagi o‘qish savodxonligi yo‘nalishida ko‘rsatgan yutuq va kamchiliklari, o‘quvchilarda o‘qish savodxonligini yanada rivojlantirishga doir ayrim metodik tavsiyalar keltirib o‘tilgan.
References
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi ― “O‘zbekiston Respublikasi xalq ta`limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5712-sonli Farmoni.
2. Ziyadova T. O‘quvchilarda mustaqil matn yaratish ko‘nikmalarini shakillantirishning ilmiy-metodik asoslari. – Toshkent, 2011.
3. Ismailov A va boshq. Xalqaro tadqiqotlarda o‘quvchilarning o‘qish savodxonligini baholash.-Toshkent: Sharq, 2019.
4. Safarova R., Musayev U. va boshq. O‘zbekiston Respublikasida umumiy o‘rta ta`lim strategiyasi muammolari va ta`lim mazmunining yangi modellari, ularni tatbiq etish yo‘llari. – Toshkent: Fan, 2005.
5. Safarova R. Ona tili ta`limining yangilangan mazmuni va uning didaktik asoslari. – Toshkent: Fan, 1995.
6. Babayeva D. Nutq o‘stirish nazariyasi va metodikasi. – Toshkent, 2018.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Xatamova Munisa Mamadulla qizi

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.