BOSHLANG‘ICH SINFLARDA DARS JARAYONIGA INNOVATSIONHAMDA INTEGRATSION YONDASHUV ORQALI O‘QUVCHILARNINGMA’NAVIY VA AXLOQIY SIFATLARINI SHAKLLANTIRISH
Keywords:
tutuq belgisi, didaktika, innovatsiya, integratsiya, yondashuv, faoliyat, aloqadorlik.Abstract
Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilariga tutuq belgisini o‘rgatishda foydalanish mumkin bo‘lgan metodlar va ular orqali o‘quvchilarning ma’naviy-axloqiy sfatlarini shakllantirish usullari keltirib o‘tilgandir. Shu bilan birga, tutuq belgisini tushuntirish darslariga innovatsion hamda hamda integratsion yondashuv usullari nazariy va metodik jihatdan asoslab berilgan. Shuningdek, maqolada o‘quvchilarning kreativ fikrlashini ta’minlab beruvchi metodlardan foydalanish ta’lim oluvchilarning ta’lim jarayoniga ijodiy yondashuvini, mustaqil fikrlay olish qobiliyatini, yangiliklarni osonlik bilan qabul qilish va yaratishga moyil bo‘lish kabi xususiyatlarini shakllantirishini ta’minlashi haqida so‘z yurtilgan.
References
1. Shavkat Miromonovich Mirziyoyev. Qonun ustuvorligi va inson manfaatlarini ta’minlash - yurt taraqqiyoti va xalq farovonligining garovi. - Toshkent: “O‘zbekiston”, 2017, 50 b.
2. R. A. Mavlonova, N. H. Rahmonqulova. Boshlang‘ich ta’limning integratsiyalashgan pedagogikasi. O‘quv qo‘llanma. -Toshkent: “Ilm-Ziyo”, 2009, 193 bet.
3. R. Mavlonova, N. Rahmonqulova. Boshlang‘ich ta’limda pedagogika, innovatsiya, integratsiya. -Toshkent: “G‘afur G‘ulom”, 2013, 270 b.
4. K. Qosimova va boshqalar. Ona tili o‘qitish metodikasi. -Toshkent:
“Nosir”, 2009, 350 bet.
5. www.ziyouz.com
6. www.lex.uz
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Dusmeto‘va Maksuda , Shukurullayeva Nodira (Author)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.