TA’LIM MUASSASIDA REKLAMA FAOLIYATINI VA PR NI TASHKIL ETISHNI BOSHQARISH MUAMMOLARI

Authors

  • Maxmudov Maxsatilloh Chilonzor tumani Novza MFY yoshlar yetakchisi Author

Keywords:

Reklama, PR, ta’lim tizimi, yangi texnika-texnologiyalar, reklamaning zamonaviy hayotdagi muammolari, ta’lim sohasidagi reklama, Reklama va PR.

Abstract

Ushbu maqolada reklama va PR tashkilotlar xususan, ta’lim muassasalaridagi muammolar va ularni bartaraf etish ahamiyatiga to’xtaladi. Shuningdek, ta’lim sohasida reklamaning vazifasi, uning o’zagi nima ekanligi bayon etiladi. Undan tashqari bu kabi muassasalarda reklama va PR ni joriy etishdagi muammolarning o’rniga bevosita to’xtaladi.

References

1. Ривз Р. Реальность в рекламе / пер. В. Смирнов. — М: Библос, 2017. –135-bet

2. Царегородцев Е. И. Организация и экономическая эффективность адаптивного управления в аграрном секторе АПК: автореф. дис. … доктор эконом. наук. 08.00.05. — Йошкар-Ола, 1998. — 311-bet

3. Ладонкина Н. А. Маркетинг в деятельности образовательного учреждения среднего и начального профессионального образования [Электронный ресурс] / Н. А. Ладонкина // Проблемы современной экономики: материалы II Междунар. науч. конф. (г. Челябинск, октябрь 2012 г.). — Челябинск: Два комсомольца, 2012. — С.135–137.

4. Боронилова И. Г., Шамсутдинова И. Ф. Реклама как условие формирования положительного имиджа образовательной организации / И. Г. Боронилова, И. Ф. Шамсутдинова // Вестник БГПУ им.М.Акмуллы. — 2020. — № 2 (55) — С.115–119.

Downloads

Published

14.02.2025

How to Cite

TA’LIM MUASSASIDA REKLAMA FAOLIYATINI VA PR NI TASHKIL ETISHNI BOSHQARISH MUAMMOLARI. (2025). Journal of Uzbekistan’s Development and Research, 1(1), 479-480. https://ijournal.uz/index.php/judr/article/view/1934

Similar Articles

21-30 of 254

You may also start an advanced similarity search for this article.