TA’LIM JARAYONIDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISHNING NAZARIY ASOSLARI

Authors

  • Sayidova Muxtaram Xamidullayevna

Abstract

Mehnat bozori bitiruvchilarni tayyorlashning sifat jihatidan boshqacha mazmunini talab qiladi. Raqamlashtirish nafaqat ta’lim mazmuniga, balki uni tashkil etishga ham ta’sir qiladi. Ushbu jarayonlar universitet va professor-о‘qituvchilarning joylashuvi uchun turli xil ta’sir kо‘rsatadi. Kerakli kompetensiyalar kо‘pincha ta’lim muassasalaridan tashqarida olinadi, chunki ta’lim dasturlari kо‘pincha texnologiyaning rivojlanish dinamikasiga mos kelmaydi. О‘qituvchi uzatilgan bilim va kо‘nikmalar tashuvchisidan bilim asoslarini boshqarishda yordam beradigan navigatorga aylanadi. Bu masalalarning barchasi oliy ta’lim tizimini isloh qilish munosabati bilan ayniqsa dolzarbdir. Kerakli chora-tadbirlar universitetlar sonining oshishi va ularni moliyaviy qо‘llab-quvvatlash bilan almashtiriladi. Ilmiy faoliyat mazmunini baholash fanning rasmiy tafsilotlari bilan almashtiriladi. Pedagogik ish yangi xarakterga ega bо‘ladi.

References

О‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2022 — 2026 yillarga mо‘ljallangan Yangi О‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasini “Insonga e’tibor va sifatli ta’lim yili”da amalga oshirishga oid davlat dasturi tо‘g‘risida”gi Farmoni. www.lex.uz

Taylaqov N.I. Ta’lim tizimida zamonaviy axborot texnologiyalarini joriy etishning istiqbollari // “Ta’lim va tarbiya”. IMJ.- T.: 2002. - №1-2.- 27-30 b.

Tо‘raqulov O. “Axborotlashtirilgan ta’lim muhitida kichik mutaxassislar tayyorlashning ilmiy-metodik ta’minotini takomillashtirish”. / ped. fanlari doktori dissert. – T., 2017.

Sayidova M.X. Raqamli texnologiyalarni о‘qitishning uslubiy va texnologik ta’minoti // “Mуғаллим ҳәм үзликсиз билимлендириў”. IMJ. - T.: 2023. - №6/3. - 378-385 b.

Downloads

Published

2024-05-26

How to Cite

Sayidova Muxtaram Xamidullayevna. (2024). TA’LIM JARAYONIDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISHNING NAZARIY ASOSLARI. Journal of Academic Research and Trends in Educational Sciences, 346–351. Retrieved from http://ijournal.uz/index.php/jartes/article/view/1030