MASOFAVIY MALAKA OSHIRISH JARAYONIDA PEDAGOGLAR KASBIY KOMPETENTLIGINI TAKOMILLASHTIRISH

Authors

  • Nosirov Bunyodjon

Abstract

Zamonaviy ta’lim tendensiyalari asosida raqobatbardosh kadrlarni tayyorlash, zamonaviy pedagogning bilim, koʻnikma va malakalarini shalkllantirishda kompetensiyaga asoslangan ta’limga asosiy omil sifatida qaralmoqda. Bunda avvalo kompetensiya nima, u oʻz ichiga nimalarni qamrab oladi kabi savollarga javob topish maqsadga muvofiqdir. Kompetensiyaga koʻplab olimlar tomonidan turlicha ta’riflar berilgan boʻlsada, hozirda umumlashgan holda Vazirlar Mahkamasining 466-sonli qaroriga binoan “Kompetensiya - bilim, koʻnikma, malaka va shaxsiy sifatlar majmui” sifatida izohlangan.

References

Oʻzbekiston respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2021-yil 26-fevraldagi “Professional ta’lim muassasalarining boshqaruv hamda pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va malakasini oshirish tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari toʻg‘risida”gi 106-sonli qarori.

Nosirov.B.G’., “Masofaviy ta’lim sharoitida pedagog kadrlar kasbiy kompetentligini takomillashtirishning oʻrni va ahamiyati”. ”Pedagogika” ilmiy nazariy metodologik jurnal / 2023-yil 4-son; 85-88 betlar.

Nosirov.B.G’., “Masofaviy ta’lim sharoitida pedagog kadrlar kasbiy kompetentligini takomillashtirish tuzilmasi” – “Innovations in technology and science education” jurnali 2-son, 2023-yil. 146-152-betlar.

Parpiev.A., Maraximov.A., Hamdamov.R., Begimkulov.U., Bekmuradov.M., Tayloqov.N., Elektron universitet. Masofaviy ta’lim texnologiyalari OʻzMU davlat ilmiy nashriyoti. -T.: 2008, 196 b.

T.T.Shoymardonov., “Pedagog kadrlar malakasini oshirish va kasbiy faoliyati monitoringini tashkil etishning elektron tizimi”, PhD dissertatsiyasi, Toshkent 2017 yil, 37-44-betlar.

https://my.moqt.uz/

Downloads

Published

2024-05-28

How to Cite

Nosirov Bunyodjon. (2024). MASOFAVIY MALAKA OSHIRISH JARAYONIDA PEDAGOGLAR KASBIY KOMPETENTLIGINI TAKOMILLASHTIRISH. Journal of Academic Research and Trends in Educational Sciences, 613–617. Retrieved from http://ijournal.uz/index.php/jartes/article/view/1091