RAQAMLI IQTISODIYOTNING TA’LIMGA TA’SIRI: MUAMMO VA YECHIMLAR

Authors

  • Savriyeva Madina Xakimovna Navoiy innovatsiyalar universtiteti

Keywords:

raqamli iqtisodiyot, ta’lim, axborot-kommunikatsion jamiyat, ta’limda axborot texnologiyalari

Abstract

Maqolada axborot-kommunikatsiya texnologiyalari ta’sirida ta’lim sohasidagi o‘zgarishlar muhokama qilinadi. Raqamli, axborot iqtisodiyoti, bilim iqtisodiyoti va yangi iqtisodiyot o‘rtasidagi farqlar asosan terminologik ekanligi asoslanadi. Shu bilan birga, raqamli shaklda taqdim etilgan imtiyozlar, boshqa ta’riflar va ta’riflardan farqli o‘laroq, moddiy xususiyatga ega va statistik shaklda va iqtisodiy va matematik modellarda hisobga olinishi va taqdim etilishi mumkin.

References

Алексеева И.Ю. Что такое общество знаний? — М.: Когито-Центр, 2014.— [Электронный документ] — http://iph.ras.ru/page46589323.htm.

Абдувахидов А.М., Маннопова Э.Т. Теоретические подходы к формированию интеллектуальных систем как к инструменту обеспечения эффективности управления. // “Иқтисодиетнинг реал секторида ахборот-коммуникация технологияларидан фойдаланишдаги тизимли муаммолар ва уларнинг ечимлари”. Турдош олий ўқув юртлараро илмий–амалий анжуман материаллари –Т.: 2018.

“O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash” to‘g‘risidagi PF-5847 sonli O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmoni, 2019-yil 8-oktyabr.

“Цифровая экономика и влияние её на образование” Абдувахидов Абдумалик Махкамович доктор экономических наук, профессор ТГЭУ Маннопова Элзара Торахановна «GLOBAL SCIENCE AND INNOVATIONS 2020:CENTRAL ASIA» No 3(1).Февраль-март 2020

Oliy ta’lim: muammo va yechimlar respublika ilmiy-amaliy konferentsiyasi ilmiy maqola va tezislar to'plami. Абдувахидов А.М., Маннопова Э.Т. Цифровая экономика и её влияние на образование. 2020 yil 25 may Toshkent – 2020. B.-49.

Downloads

Published

2024-05-31

How to Cite

Savriyeva Madina Xakimovna. (2024). RAQAMLI IQTISODIYOTNING TA’LIMGA TA’SIRI: MUAMMO VA YECHIMLAR. Journal of Academic Research and Trends in Educational Sciences, 226–229. Retrieved from http://ijournal.uz/index.php/jartes/article/view/1209