MЕDIAMAKONDA BOLALAR UChUN SAMARALI KONTЕNT YARATISh TAMOYILLARI

Authors

  • Nargiza Mirzayeva O’zbekiston jurnalistika va ommaviy kommunikatsiyalar universiteti

Keywords:

bolalar, bolalik davri, mediakontent, bola psixologiyasi, yosh kategoriyasi

Abstract

Bugungi kunda bolalar uchun mo’ljallangan samarali, qiziqarli, kreativ kontentlar tayyorlash  o’zbek mediasi oldida turgan eng dolzarb va og’riqli muammolardan biridir. Shu ma’noda mazkur maqolada yosh kitobxonlar uchun mediamatn yaratishning o’ziga xos jihatlari, tamoyillari xususida bayon etilgan. 

References

Мирзаева Н. А. (2023). Болалар аудиториясига мўлжалланган журналистик асарларда коммуникатив-прагматик ёндашув. Markaziy Osiyoda media va kommunikatsiyalar xalqaro jurnali, (1).

Mirzayeva N. A. (2024, January). Zamonaviy bolalar nashrlarida sarlavhaning psixolingvistik aspekti va roli. In Konferensiyalar| Conferences (Vol. 1, No. 4, pp. 242-245).

Quronov S. https://t.me/bolalar_yozuvchisi

https://journeytokidlit.com/story-editing-services#last-call-timer

Downloads

Published

2024-06-15

How to Cite

Nargiza Mirzayeva. (2024). MЕDIAMAKONDA BOLALAR UChUN SAMARALI KONTЕNT YARATISh TAMOYILLARI. Journal of Academic Research and Trends in Educational Sciences, 38–43. Retrieved from http://ijournal.uz/index.php/jartes/article/view/1272