INGLIZ TILIDAGI ILMIY MATNNING LISONIY XUSUSIYATLARI

Authors

  • Maxmud Mukumov Termiz davlat pedagogika instituti

Abstract

Ushbu maqolada barcha vazifaviy uslublarda uchraydigan o’ziga xosliklar xususida fikrlar o’z aksini topgan. ingliz tili ilmiy uslubiga doir matnlarida uchraydigan lisoniy belgi-xususiyatlar qisman yoritilgan. Jumladan, ilmiy matnlarda uchraydigan leksik, morfologik sintaktik jihatlar haqida fikr yuritiladi.

 

References

Аракин В. Д. Сравнительная типология английского и русского языков. – М.: Физматлит, 2005. – 232 с.

Арнольд И. В. Стилистика. Современный английский язык. – М.: Наука, 2002. 384 с.

Лебедева О. Г. Стилистико-грамматические особенности английского текста // Филология и лингвистика: проблемы и перспективы: мат. междунар. заоч. науч. конф. – Челябинск: Два комсомольца, 2011. – С. 35–37.

Мукумов, М. Х. (2021). Interpretation of the terms world model, worldview, image of the world in cognitive linguistics. Международный журнал Искусство слова, 4(2).

Разинкина Н.М. Функциональная стилистика английского и русского языков. – М.: Высшая школа, 2004.

Makhmud, Mukumov. Using the Moodle Distance Learning System in the Educational Process. JournalNX, vol. 6, no. 11, 2020, pp. 156-159.

Реформатский А.А. Термин как член лексической системы языка. – В сб.: Конференция по применению структурных и стилистических методов исследования словарного состава языка. М., 1961.

Bahromovna, Y. S. (2021). Thematic Division of Clothing Names in English and Uzbek. European journal of innovation in nonformal education, 1(2), 61–62. Retrieved from https://inovatus.es/index.php/ejine/article/view/41

Yadigarova Sitora Bahramovna. (2023). Analysis of Clothing Component Proverbs in English and Uzbek. American Journal of Language, Literacy and Learning in STEM Education (2993-2769), 1(10), 353–356. Retrieved from https://grnjournal.us/index.php/STEM/article/view/2017

Downloads

Published

2024-06-20

How to Cite

Maxmud Mukumov. (2024). INGLIZ TILIDAGI ILMIY MATNNING LISONIY XUSUSIYATLARI. Journal of Academic Research and Trends in Educational Sciences, 229–234. Retrieved from http://ijournal.uz/index.php/jartes/article/view/1331