МАРКЕТИНГ АХБОРОТ ТИЗИМЛАРИДАН СУҒУРТА ФАОЛИЯТИДА ФОЙДАЛАНИШДАГИ МАВЖУД МУАММОЛАР

Authors

  • Абдусамад Абдусаломов Вазирлар махкамаси қошидаги Бизнес ва тадбирколик Олий мактаби доценти, и.ф.ф.д. (PhD)

Keywords:

Суғурта компаниялари, суғурта маркетинги, АКТ, бозор, маркетинг ахборот тизимлари, суғурта полислари, ахборот тизимлари

Abstract

Ушбу мақолада Cуғурта компаниялари АКТдан мижозларни жалб этиш, суғурта компанияси ҳаражатларини камайтириш ва суғурта бухгалтериясини тўғри олиб боришда кенг фойдалиниш. Шунингдек, Суғурта компаниясининг маркетинг ахборот тизимидаги бизнес-жараёнларининг ўзаро боғлиқлигини мақбуллаштириш. Cуғурта компанияларининг фаолиятида АКТ-лари функционал имкониятларидан кенгроқ фойдаланиш бўйича ҳам маълумотлар бериб ўтилган.

References

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Рақамли Ўзбекистон – 2030 стратегиясини тасдиқлаш ва уни самарали амалга ошириш чора-тадбирлари тўғрисида” 2020 йил 5 октябрдаги ПФ-6079-сон фармони.

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2018 йил 13 декабрдаги “Ўзбекистон Республикаси давлат бошқарувига рақамли иқтисодиёт, элек-трон ҳукумат ҳамда ахборот тизимларини жорий этиш бўйича қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида”ги ПФ-5598-сон фармони.

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2020 йил 28 апрелдаги “Рақамли иқтисодиёт ва электрон ҳукуматни кенг жорий этиш чора-тад-бирлари тўғрисида”ги ПҚ-4699-сон қарори.

Арипов А.Н. Ахборот коммуникациялар соҳасида бошқарув тизи-мини такомиллаштириш муаммолари. Иқтисод фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация автореферати.– Тошкент, 2004.

Арипов М. ва бошқалар. Информатика, Информацион технология-лар. Т.: ТДТУ, 2-қисм. 2003. – 430 б.

Абдуллаев А.М., Ходиев Б.Ю., Ишназаров А.И. Эконометрика. –Тошкент.: Фан ва технология, 2007. - 612 с.

Бегалов Б.А. Технология процессов формирования информационно-коммуникационного рынка. /Монография –Т.: Фан, 2000. – 275 с.

Бекмуродов А.Ш., Мусалиев А.А. Информационный бизнес. Учебное пособие. – Т.: ТГЭУ, 2006. – 288 с.

Божко В.П. Информационные технологии в статистике. М.: МЭСИ, 2004. - 128 с.

Downloads

Published

2023-11-23

How to Cite

Абдусамад Абдусаломов. (2023). МАРКЕТИНГ АХБОРОТ ТИЗИМЛАРИДАН СУҒУРТА ФАОЛИЯТИДА ФОЙДАЛАНИШДАГИ МАВЖУД МУАММОЛАР . Journal of Academic Research and Trends in Educational Sciences, 376–383. Retrieved from http://ijournal.uz/index.php/jartes/article/view/1447