БЎЛАЖАК ТАРИХ ФАНИ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИ КАСБИЙ ТАЙЁРГАРЛИГИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШНИНГ ПЕДАГОГИК АМАЛИЁТДАГИ ҲОЛАТИ

Authors

  • Қодирова Наргиза Мухтаровна Янги аср университети

Keywords:

ўрта махсус, профессионал таълим, педагогик амалиёт, тарих дарслари, тарих, пирамида, илмий, мутахассис

Abstract

Ушбу мақола педагогика олий таълим муассасаларида бўлажак тарих фани ўқитувчиларда касбий тайёргарликни такомиллаштиришда назарий билимларни педагогик амалиётда янада мустаҳкамлашнинг самарадорлик даражасини оширишга хизмат қилади.

References

Абдиназарова З., Усмонова Н. Илғор педагогик технологияларни дарс жараёнида тарғиб этиш. // Таълим технологиялари, 2006. №5, 13-бет.

Габова М.А. Проблема интеграции в рамках подготовки специалистов в системе педагогический колледж-педагогический институт. // Наука и школа, 2003. №1, стр.58-60.

Мусаев У. Интеграция – таълим жараёнини оптималлаштирининг муҳим принципи. // Халқ таълими, 2002. №6, 4-бет.

Розова М.А. Интегративные тенденции в современном мире и социальный прогресс. –М.: Издательство Московского университета, 1989. стр.164.

Сагдуллаев А., Костетский В. Тарих: Қадимги дунё. 6-синф ўқувчилар учун дарслик.-Т.: Шарқ. 2005. 43-46-бетлар.

Яворук О.А. Функции интеграции курсов при обучении учащихся основам естественных наук в школе. // Наука и школа, 2002. №1, стр.56.

Downloads

Published

2022-12-30

How to Cite

Қодирова Наргиза Мухтаровна. (2022). БЎЛАЖАК ТАРИХ ФАНИ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИ КАСБИЙ ТАЙЁРГАРЛИГИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШНИНГ ПЕДАГОГИК АМАЛИЁТДАГИ ҲОЛАТИ. Journal of Academic Research and Trends in Educational Sciences, 174–179. Retrieved from http://ijournal.uz/index.php/jartes/article/view/442