RAQOBATBARDOSHLIK VA UNING NAMOYON BO‘LISHI

Authors

  • Husainova Rushana Samarqand Davlat arxitektura-qurilish universiteti

Keywords:

Raqobatbardoshlik, mahsulot raqobatbardoshligi, mamlakatlarning raqobatbardoshlik kontseptsiyasi, milliy iqtisodiyot, xalqaro mehnat taqsimoti, xalqaro savdo, arzon mehnat, infratuzilma, mahsulot sifati

Abstract

Raqobat — mustaqil tovar ishlab chiqaruvchi (korxona)lar oʻrtasida tovarlarni qulay sharoitda ishlab chiqarish va yaxshi foyda keltiradigan narxda sotish, umuman iqtisodiyotda oʻz mavqeini mustahkamlash uchun kurash. Raqobat koʻp qirrali iqtisodiy hodisa boʻlib, u bozorning barcha subʼyektlari oʻrtasidagi murakkab munosabatlarni ifodalaydi. Resurslarni yetkazib beruvchilar oʻrtasidagi raqobat oʻzlarining iqtisodiy resurslarini (kapital, yer, ishchi kuchi) yuqori narxda sotish uchun amalga oshiriladi. Ishlab chiqaruvchilar va resurslarni yetkazib beruvchilar oʻrtasidagi raqobat bozor munosabatlari rivojlangan iqtisodiyot toʻliq erkinlashgan sharoitda yaqqol namoyon boʻladi.

References

28 may kuni O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyev iqtisodiyotda raqobat muhitini ta’minlash va iste’molchilar huquqini himoya qilish borasidagi ustuvor vazifalar muhokamasiga bag‘ishlangan yig‘ilishidan.

‘’HOZIRGI ZAMON RAQOBAT NAZARIYALARI FANIDAN’’ o`quv-uslubiy majmua, Namangan-2022.

https://uz.wikipedia.org>wiki>Raqobat.

Oʻlmasov, Ahmadjon. Oʻzbekiston milliy ensiklopediyasi. Birinchi jild. Toshkent, 2000.

Downloads

Published

2023-05-24

How to Cite

Husainova Rushana. (2023). RAQOBATBARDOSHLIK VA UNING NAMOYON BO‘LISHI. Journal of Academic Research and Trends in Educational Sciences, 354–359. Retrieved from http://ijournal.uz/index.php/jartes/article/view/629