OLIY TA’LIM TIZIMIDA KOMPYUTER GRAFIKASI VA DIZAYN FANINI OʻQITISHNING AHAMIYATI

Authors

  • G.A. Majidova
  • F.B. Erkinov

Abstract

Hozirgi kunda noshirlik ishi yoʻnalishi mutaxassislarini va grafik dizayn mutaxassislarini  tayyorlashda bir qator dolzarb vazifalar qoʻyilgan. Shu vazifalarni amalga oshirishda kompyuter grafikasi, dizaynga oid bilim va koʻnikmalar doirasini kengaytirish bilan birga, oʻzbek xalq og‘zaki ijodi namunalari asosida milliy, badiiy qahramonlarning vizual obrazini yaratish, bolalar uchun milliy tarixiy illustratsiyalarni chizish, milliy g‘ururni uyg‘otish va ma’naviy tarbiyaga qaratilgan multimedia mahsulotlarini yaratuvchi mutaxassislar tayyorlash, oʻzbek tilidagi axborot-resurs portallarini ham son jihatdan koʻpaytirish, ham sifatini yaxshilash ya’ni mazmunan boyitish muhim oʻrin tutadi.

References

G.A.Majidova. Kompyuter grafikasi va dizayn. Uslubiy qoʻllanma/Toshkent. “DiMAL” nashriyoti,2024.

G.A.Majidova. Oliy ta’lim muassasalarida “Mediyaloyihalashtirish va grafik dizayn” fanini oʻqitishni takomillashtirish. “Raqamli texnologiyalar va sun’iy intellektni rivojlantirishning zamonaviy holati va istiqbollari” mavzusidagi Respublika ilmiy amaliyanjumani. 2022 yil 22-23 dekabr, 862-864-b.

G.A.Majidova. Grafik dizaynda impatiya. “Oliy ta’limni raqamlashtirish sharoitida innovatsion oʻqitish texnologiyalarini qoʻllash masalalari” Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkеnt axborot tеxnologiyalari univеrsitеtida rеspublika miqyosidagi ilmiy-uslubiy konfеrеnsiya. 2023 yil, 2-3-fevral.

G.A.Majidova. Noshirlik yoʻnalishi talabalarida ijodkorlikni rivojlantirish usullari. “PROSPECTS OF DEVELOPMENT OF SCIENCE AND EDUCATION” mavzusidagi 6-sonli koʻp tarmoqli ilmiy konferensiyasi. 2023 yil, 5-fevral. 53-55 b.

Downloads

Published

2024-05-25

How to Cite

G.A. Majidova, & F.B. Erkinov. (2024). OLIY TA’LIM TIZIMIDA KOMPYUTER GRAFIKASI VA DIZAYN FANINI OʻQITISHNING AHAMIYATI. Journal of Academic Research and Trends in Educational Sciences, 7–13. Retrieved from http://ijournal.uz/index.php/jartes/article/view/956