ТУРИЗМДА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИНИ КУЛЛАШНИНГ ЯНГИ ТЕНДЕНЦИЯЛАРИ
Keywords:
туризм, маркетинг стратегиялари, рақамли маркетинг, сунъий интеллект, персоналлаштириш, ижтимоий тармоқлар, инновацион ёндашувлар, Ўзбекистон, туризм бизнеси, рақобатбардошлик.Abstract
Ушбу мақола туризм соҳасида маркетинг стратегияларини қўллашнинг янги тенденциялари ҳақида батафсил таҳлил ўтказади. Замонавий технологиялар, жумладан, рақамли маркетинг ва сунъий интеллектнинг туризм соҳасидаги аҳамияти кўриб чиқилади. Мақолада маркетингнинг персоналлаштирилган хизматларга, ижтимоий тармоқлар ва рақамли платформаларга асосланган янгича ёндашувлари, шунингдек, Ўзбекистонда туризм соҳасида инновацион маркетинг стратегияларининг ривожланиш имкониятлари таҳлил қилинади.
References
1. Котлер Ф., Армстронг Г. Маркетинг менежменти. – М: Экономика, 2018.
2. Миддлтон М., Хоккинсон В. Туризм маркетинг: стратегии и концепции. – Лондон: Routledge, 2019.
3. Бухс М., Ҳадди Т. Рақамли технологиялар ва туризм маркетингининг инновацион йўналишлари. – Нью-Йорк: Springer, 2020.
4. Эргашходжаева Ш. Д., Эркаева Б. К. Туризмда рақамли маркетинг инструментларини қўллаш: Ўзбекистон тажрибаси. // Туризм ва иқтисодиёт. – 2022. – Б. 55–63.
5. Вудс Х. С., Баркер Т. С. Туризмдаги эмоционал маркетинг ва мижоз билан алоқалар. // Journal of Tourism Marketing. – 2021. – С. 108–113.
6. Петрова Е. И., Сидорова О. В. Туризмда сунъий интеллект ва персоналлаштирилган хизматларни таклиф қилиш: замонавий тенденциялар. // Туризм ва инновациялар. – 2023. – С. 120–127.
7. Муродов А. М., Султонова Д. Ш. Специальный туризм ва туризм маркетинг стратегиялари. // Халқаро туризм ва тадқиқотлар. – 2022. – Б. 101–107.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Уринова Умидахон (Author)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.