БЎЛАЖАК СУРДОПЕДАГОГНИНГ ФАОЛИЯТ ТРАЕКТОРИЯСИ
Keywords:
имкониятлар, таълим, муаммолари, махсус.Abstract
Мазкур ишда бўлажак сурдопедагогларнинг касбий фаолият траекторияси, яъни уларнинг профессионал ривожланиш йўналишлари ва босқичлари ёритиб берилади. Сурдопедагогика соҳасидаги замонавий талаблар, инклюзив таълим шароитида эшитиш имконияти чекланган болалар билан ишлашга тайёргарлик кўриш, амалий кўникмаларни шакллантириш ва уларни методик жиҳатдан қўллаб-қувватлаш масалалари таҳлил этилади. Шунингдек, таълим жараёнида инновацион ёндашувлар, ахборот-коммуникация технологияларидан фойдаланиш ва мультидисциплинар ёндашувнинг аҳамияти ҳақида сўз боради.
References
1. А.Г.Зикеев. Обучение учашихся подготовительного, 1-1V классов школы глухих. Москва, 1984 г.
2. Сурдопедагогика. Под ред. Е.Г.Речицкой. – М.: Владос, 2004.
3. Файзиева У.Ю. Эшитишида муаммолари бўлган болалар инклюзив таълими – А.Авлоний номли ХТХҚТМОМИ, БМТ ЮНИСЕФ халқаро болалар жамғармаси.
4. Файзиева У.Ю. Мактабгача ёшдаги эшитишида мауммоси бўлган болалар таълими. – Тошкент. «ILM ZIYO», 2006.
5. Файзиева У.Ю. Талаффузга ўргатиш методикаси.Талаьалар учун дарслик
6.Файзиева У.Ю. Эшитиш идрокири ривожланиш методикаси.Талабалар учун методик қўлланма.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Файзиева Убайда (Author)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.