O’QUVCHILARNI MUSTAQIL FIKRLASHGA O’RGATISHDA MODULLI TA’LIM TEXNOLOGIYASIDAN FOYDALANISH

Authors

  • Poyonova Fazilat Iqtisodiyot va pedagogika universiteti magistranti Author

Keywords:

Modulli ta’lim, mustaqil fikrlash, innovatsion texnologiyalar, o‘quv jarayoni, ta’lim samaradorligi, o‘quvchi faolligi, didaktik metodlar.

Abstract

Mazkur maqolada o‘quvchilarni mustaqil fikrlashga o‘rgatishda modulli ta’lim texnologiyasining samaradorligi yoritilgan. Modulli o‘qitish orqali o‘quvchilarning bilimga bo‘lgan qiziqishi oshadi, mustaqil fikrlash, tahlil qilish va muammolarga yechim topish ko‘nikmalari shakllanadi. Shuningdek, modullar orqali bilimlar bosqichma-bosqich berilib, o‘quvchilarning individual yondashuv asosida rivojlanishiga imkon yaratiladi. Maqolada ta’lim jarayonida modulli texnologiyani qo‘llashning usullari va afzalliklari tahlil qilingan.

References

1. Axmedova N. “Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat”. Toshkent: TDPU, 2021.

2. To‘raqulov S. “Innovatsion ta’lim texnologiyalari”. Samarqand, 2020.

3. Karimov B. “Modulli o‘qitish texnologiyasi – samarali ta’lim kaliti”. // Ta’lim jarayoni: innovatsiyalar va tajribalar, 2022.

Downloads

Published

31.07.2025

How to Cite

O’QUVCHILARNI MUSTAQIL FIKRLASHGA O’RGATISHDA MODULLI TA’LIM TEXNOLOGIYASIDAN FOYDALANISH. (2025). Journal of Uzbekistan’s Development and Research, 1(6), 76. https://ijournal.uz/index.php/judr/article/view/2544

Similar Articles

1-10 of 353

You may also start an advanced similarity search for this article.