O’QUVCHILARNI MUSTAQIL FIKRLASHGA O’RGATISHDA MODULLI TA’LIM TEXNOLOGIYASIDAN FOYDALANISH
Keywords:
Modulli ta’lim, mustaqil fikrlash, innovatsion texnologiyalar, o‘quv jarayoni, ta’lim samaradorligi, o‘quvchi faolligi, didaktik metodlar.Abstract
Mazkur maqolada o‘quvchilarni mustaqil fikrlashga o‘rgatishda modulli ta’lim texnologiyasining samaradorligi yoritilgan. Modulli o‘qitish orqali o‘quvchilarning bilimga bo‘lgan qiziqishi oshadi, mustaqil fikrlash, tahlil qilish va muammolarga yechim topish ko‘nikmalari shakllanadi. Shuningdek, modullar orqali bilimlar bosqichma-bosqich berilib, o‘quvchilarning individual yondashuv asosida rivojlanishiga imkon yaratiladi. Maqolada ta’lim jarayonida modulli texnologiyani qo‘llashning usullari va afzalliklari tahlil qilingan.
References
1. Axmedova N. “Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat”. Toshkent: TDPU, 2021.
2. To‘raqulov S. “Innovatsion ta’lim texnologiyalari”. Samarqand, 2020.
3. Karimov B. “Modulli o‘qitish texnologiyasi – samarali ta’lim kaliti”. // Ta’lim jarayoni: innovatsiyalar va tajribalar, 2022.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Poyonova Fazilat (Author)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.