BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI HUSNIXATGA O‘RGATISH MUAMMOLARI

Authors

  • Zikirova Dildora TMC instituti Pedagogika va psixologiya kafedrasi o‘qituvchisi Author
  • Gafurova Zilola TMC instituti BT-22-2 guruh talabasi Author

Keywords:

husnixat, boshlang‘ich sinf, o‘quvchilar, yozuv ko‘nikmalari, nozik motorika, ta’lim innovatsiyalari, raqamli texnologiyalar, o‘yinli metodlar.

Abstract

Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini husnixatga o‘rgatish ularning yozuv ko‘nikmalarini rivojlantirish uchun muhim bosqich hisoblanadi. Ushbu maqolada husnixatga o‘rgatishning ahamiyati, duch kelinadigan muammolar va ularni bartaraf etish yo‘llari yoritilgan. O‘quvchilarning individual xususiyatlari, texnologiyaning ta’siri va o‘qituvchilarning pedagogik yondashuvlari kabi omillar tahlil qilingan. Shuningdek, husnixat mashg‘ulotlarini samarali tashkil etish uchun nozik motorikani rivojlantirish, o‘yinli metodlar qo‘llash va texnologiya bilan an’anaviy metodlarni uyg‘unlashtirish taklif etilgan. Ushbu tavsiyalar husnixat ko‘nikmalarini mustahkamlash, o‘quvchilarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish hamda ta’lim sifatini oshirishga yordam beradi.

References

1. Ergasheva, D. (2022). Boshlang‘ich ta’limda husnixat ko‘nikmalarini shakllantirishning ahamiyati. Ta’lim va tarbiya ilmiy jurnali, 3(4), 45-51.

2. Karimov, S. (2021). Husnixat darslarini samarali tashkil qilish usullari. Pedagogika va psixologiya masalalari, 2(2), 78-83.

3. To‘xtayeva, G. (2023). Zamonaviy texnologiyalarning husnixat mashg‘ulotlariga ta’siri. Boshlang‘ich ta’lim metodikasi jurnali, 4(1), 12-18.

4. Xolmatov, N. (2020). Boshlang‘ich sinf o‘quvchilari bilan yozuv mashqlarini o‘tkazish metodikasi. O‘zbekiston xalq ta’limi, 5(3), 36-42.

Downloads

Published

14.01.2025

How to Cite

BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI HUSNIXATGA O‘RGATISH MUAMMOLARI. (2025). Journal of Uzbekistan’s Development and Research, 1(1), 107-109. https://ijournal.uz/index.php/judr/article/view/1784

Similar Articles

21-30 of 197

You may also start an advanced similarity search for this article.