BO'LAJAK PEDAGOGLARNING INTEGRATIVIY YONDASHUV ASOSIDA EKOLOGIK MADANIYATINI SHAKLLANTIRISH
Keywords:
integratsiya, ekologik ta'lim, ekologik madaniyat, ta'lim, fanlararolik, integrativ yondashuv.Abstract
Maqolada bo’lajak pedagoglarning ekologik madaniyatini integrativ yondashuv asosida shakllantirishning nazariy va amaliy jihatlari ko'rib chiqiladi. Ya’ni bunda dunyoni yaxlit idrok etishga hissa qo'shadigan va insonning ekologik madaniyatini shakllantirishga qaratilgan o’quv-biluv faoliyatni fanlararo uyg’unligi ta’minlanadi.
References
1. Бондаревская Е.В. Ценностные основания личностно-ориентированного воспитания гуманистического типа // Образование в поисках человеческих смыслов / Под ред. Е.В.Бондаревской. Ростов н/Д., 1995. - 158 с.
2. Игнатова В.А. Интегрированные учебные курсы как средство формирования экологической культуры учащихся: дис. ... д-ра пед. наук. Тюмень, 1999. - 388 с.
3. Шутова И.П. Формирование экологической культуры будущих учителей: теория и практика: монография. Ишим, 2010. - 160 с.
4. Deryabo S.D., Yasvin V.P. Ekologik pedagogika va psixologiya. - Rostov-na-Donu: Feniks, 1996. - S36-38.
5. Ekologik ta'lim va tarbiya. Usul. tavsiyalar. - Ulan - Ude, 1990. – 29 b.
6. Girusov E. V. Ekologik madaniyatning tabiiy asoslari // Ekologiya, madaniyat,
ta'lim. - M., 1989. - S. 11-19.
7. Slastenina E.S.Oqituvchilar malakasini oshirishda ekologik ta'lim - M .: Ta'lim,2010
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 M.R.Abdullayeva, Safarbayeva Ro’zaxon, Madiyorova Nafosat (Author)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.